Dijitalde Hayat Kolay

Türk Telekom, kadınların dijital yetkinliklerini artırarak hayata daha eşit katılmalarını desteklemek üzere yürüttüğü çalışmalara, ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi ile devam ediyor. Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ve Habitat Derneği iş birliği ile yürütülen projede, 10.000 kadına dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimleri verilmesi hedeflenmektedir.

Eğitimlerde; dijital pazarlama nedir, pazarlama stratejisi nasıl belirlenir, risk analizi nasıl yapılır, sosyal medyada başarılı olmanın ipuçları nelerdir, internette nasıl reklam verilir, e-ticaret ve mevzuatı, pazar yeri platformlarına giriş, risk yönetimi, müşteri ilişkileri gibi başlıklar uygulamalı olarak aktarılmaktadır.

Eğitimlerden yararlanan kadınlarla ayrıca tasarım odaklı düşünme atölyeleri düzenlenecek, projenin iki fazında da yer alan katılımcılar arasından belli kriterler doğrultusunda belirlenenlere de mentorluk desteği sunulacaktır.

Projenin sonunda ayrıca büyüme potansiyeli olan girişimci kadınlara hibe desteği sağlanacaktır.